مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-01پزشكي

آخرین وضعیت بیمارستان کودکان اهواز در شیوع کرونای جهش یافته


رییس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز با بیان اینکه از شدید شدن علائم تنفسی واهمه داریم، گفت: شدت و پیشرفت بیماری در مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بیشتر شده است؛ - در سوش انگلیسی، بیماران علائم تنفسی شدیدتری دارند و وخیم شدن بیماری تنفسی نسبت به قبل بیشتر است.

دکتر محسن علی سمیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بیمارستان کودکان ابوذر اهواز سانتر جنوب غرب کشور برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا است.

وی با اشاره به بستری 10 کودک بیمار در بخش عادی کووید - 19 و 9 کودک بیمار مثبت قطعی و مشکوک در ICU این بیمارستان، افزود: در دو سه روز اخیر آمار موارد بستری در بیمارستان حداقل دو برابر و موارد سرپایی سه تا چهار برابر شده است.

رییس بیمارستان ابوذر اهواز با اشاره به طیف سنی مبتلایان، گفت: موارد ابتلای سنین مختلفی را داشته ایم؛ شاهد ابتلای نوزاد یک روزه تا نوجوان 18 ساله بوده ایم؛ خوشبختانه نوزادان بدحال نبوده اند.

علی سمیر با بیان اینکه بیماران بدحال از استان های ایلام و لرستان نیز در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز بستری بوده اند، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بیش از 500 بیمار مثبت کووید - 19 در بیمارستان کودکان ابوذر بستری شده اند و حدود 13 مورد مرگ کودکان مبتلا داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بیمارستان کودکان اهواز در شیوع کرونای جهش یافته

آخرین وضعیت بیمارستان کودکان اهواز در شیوع کرونای جهش یافته