مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-01اجتماعي

شرکت 100 هزار دانش آموز اردبیلی در راهیان نور مجازی


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان اردبیل گفت: امسال اردوهای راهیان نور دانش آموزی،با شرکت 100 هزار نفر از دانش آموزان استان اردبیل به صورت مجازی برگزار شد.

- ایرج نقی پور صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط مجازی از یادمان های مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله اروند کنار، شلمچه، طلاییه، هویزه، دهلاویه، فکه و یادمان شهیدان باکری و شهید بروجردی شمال غرب بازدید کرده و از برنامه های فرهنگی و تربیتی پیش بینی شده استفاده کردند.

وی ادامه داد: در طول برگزاری اردوی راهیان نور مجازی مسابقاتی در قالب های عکس، کلیپ، دل نوشته، عکس­ نوشته و انشاء برگزار گردید که پس از داوری، در جشنواره­ ره­ آورد سرزمین نور که در 20 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد به برگزیدگان جوایز ارزنده­ ای اهدا می شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان اردبیل بیان کرد: با مشارکت صدا و سیما مرکز استان، دو ویژه برنامه برای هر اردو با حضور مسؤولان ارشد استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و مدیر کل آموزش و پرورش استان و با حضور مجازی دانش آموزان از شبکه  استانی سبلان و شبکه آموزشی شاد به صورت زنده پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 100 هزار دانش آموز اردبیلی در راهیان نور مجازی

شرکت 100 هزار دانش آموز اردبیلی در راهیان نور مجازی