مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-01سياسي

فرار مغزها


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا خاکباز؛ جمهوری آذربایجان سال 2021 را سال نظامی نامید و الهام علی اف؛ رییس جمهوری آذربایجان با امضای فرمان نام گذاری سال 2021 به نام نظامی گنجوی، - ، منحصر به رفتن متفکران امروزی از کشور نیست و مصادره یک به یک مشاهیر ایرانی و جدایی نغز گفتاران زبان شیرین فارسی از ایران عزیز، نمونه ای بارز از این امر شوم است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زهرا خاکباز؛ جمهوری آذربایجان سال 2021 را سال نظامی نامید و الهام علی اف؛ رییس جمهوری آذربایجان با امضای فرمان نام گذاری سال 2021 به نام نظامی گنجوی، گام تازه ای در معرفی این حکیم و شاعر ایرانی به عنوان شخصیت تاریخی و ملی کشور آذربایجان برداشت! البته این اولین باری نیست که مشاهیر ادبی ایران بزرگ را مصادره می کنند؛ پیشتر مصادره مولانا توسط ترکیه، بیان ادعاهایی در رابطه با پدر شعر فارسی؛ رودکی و حکیم بوعلی سینا از طرف جمهوری تاجیکستان، ادعاهایی درباب ابوسعید ابوالخیر از سوی ترکمنستان و.

که ناشی از غفلت و بی اعتنایی متصدیان فرهنگی کشور نسبت به پاسداشت هویت ملی و مفاخر فرهنگی و ادبی ایران زمین است، موجب شگفتی و تحیر فرهنگ دوستان ایرانی در داخل و خارج ایران شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مغزها

فرار مغزها