مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-01اقتصادي

تأمین 90 درصد از درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از طریق مالیات


مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش نظام مالیاتی در شکوفایی اقتصاد برجسته و مهم است، گفت: کارمندان اداره مالیات در تامین بالغ بر 90 درصد از درآمدهای عمومی استان تلاش بسیاری داشتند.

- کوروش بیگدلی، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد بر رسالت و نقش حساس و سرنوشت ساز تاکید کرد و گفت: پذیرش 70 درصدی خوداظهاری مودیان در اجرای ماده 97 قانون مالیات های مستقیم با فعال شدن موتور ریسک به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای طرح جامع مالیاتی و در راستای هوشمندسازی نظام مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجایی که نقش نظام مالیاتی در شکوفایی اقتصاد کشور برجسته و مهم است لذا کارمندان اداره مالیات در تامین بالغ بر 90 درصد از درآمدهای عمومی استان تلاش بسیاری داشتند.

بیگدلی در خصوص اهمیت نقش رسانه ها در افزایش درآمدهای مالیاتی تصریح کرد: رسانه ها بازوی توانمند روابط عمومی نظام مالیاتی در گفتمان سازی فرهنگ پرداخت مالیات می باشند.

وی افزود: حرکت منظم و پیوسته نظام مالیاتی به سمت هوشمندسازی بوده و برون سپاری و نقل و انتقال املاک مسکن و الکترونیکی شدن ابلاغ اوراق مالیاتی گامی مهم در جهت تکریم حقوق شهروندی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 90 درصد از درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از طریق مالیات

تأمین 90 درصد از درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از طریق مالیات