مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-01اقتصادي

هیچ کارت جدیدی با توقف چاپ دفترچه بیمه ارائه نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان تأمین اجماعی اعلام کرد: بیمه شدگان و بازنشستگانی که برگه های دفاتر آن ها به اتمام می رسد نگران نباشند با همراه داشتن یکی از مدارک معتبر (کارت ملی، - صدور دفاتر درمانی سازمان تأمین اجتماعی در شعب و کارگزاری های این سازمان از اول اسفند متوقف شده است و هیچ دفترچه و یا کارت جدیدی جایگزین دفترچه های درمانی فعلی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان تأمین اجماعی اعلام کرد: بیمه شدگان و بازنشستگانی که برگه های دفاتر آن ها به اتمام می رسد نگران نباشند با همراه داشتن یکی از مدارک معتبر (کارت ملی، شناسنامه، برگه اول دفترچه بیمه) به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند و خدمات لازم را دریافت می کنند.

دفاتر درمانی سازمان تأمین اجتماعی به تدریج حذف می شود و دفاتر درمانی فعلی نزد بیمه شدگان تا آخرین برگ آن اعتبار دارد و قابل استفاده است.

پس از اتمام دفاتر درمانی، درخواست می شود بیمه شدگان به شعب و کارگزاری ها مراجعه نکنند، زیرا از اول اسفند دفترچه جدید صادر نمی شود.

در این میان، شرکت های سودجو و افراد شیاد با بیمه شدگان و بازنشستگان تماس می گیرند و به بهانه توقف انتشار دفترچه، کارت بیمه درمان طلایی، کارت هوشمند درمان، کارت تکمیلی درمان و … را به آن ها معرفی می کنند و مدعی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کارت جدیدی با توقف چاپ دفترچه بیمه ارائه نمی شود

هیچ کارت جدیدی با توقف چاپ دفترچه بیمه ارائه نمی شود