مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-01سياسي

شفاف سازی اطلاعات شرکت های دولتی و بانک ها/ مجازات حبس برای استنکاف کنندگان از قانون


مجلس، دولت را مکلف کرد هر سه ماه یک بار نسبت به ثبت و به روزرسانی کلیه اطلاعات شرکتهای دولتی و بانک ها نظیر اطلاعات نیروی انسانی، بودجه و صورت های مالی در سامانه یکپارچه اطلاعات شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی مستقر در وزارت امور اقتصاد اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان سال 1400 برای أخذ تأییدیه سازمان برنامه و بودجه کشور بر اساس ارقام مندرج در این قانون (با تأکید بر ارائه بودجه تفصیلی مربوط) ارائه کنند.

همچنین در ردیف2-2 بند (ه) تبصره 2 آمده است: تمامی شرکتهای دولتی که سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی عضو مجمع عمومی آنها هستند مکلفند صورتجلسات تصویب بودجه را حداکثر تا سی و یکم اردیبهشت ماه سال 1400 و صورتجلسه تصویب صورتهای مالی را حداکثر تا سی ام مهرماه سال 1400 به امضای رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر امور اقتصادی و دارایی برسانند صورتجلساتی که امضاهای مزبور را نداشته باشد فاقد اعتبار می باشد.

در ردیف 3 بند مذکور نیز مطرح شده که؛ مجامع عمومی شرکتهای دولتی مکلفند ضمن رعایت کامل ماده (75) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) درخصوص اصلاح بودجه تفصیلی شرکت، از هرگونه افزایش در هزینه های نیروی انسانی (پرسنلی) اعم از حقوق و مزایا و سایر پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی اطلاعات شرکت های دولتی و بانک ها/ مجازات حبس برای استنکاف کنندگان از قانون

شفاف سازی اطلاعات شرکت های دولتی و بانک ها/ مجازات حبس برای استنکاف کنندگان از قانون