مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-01پزشكي

روایت یک سال سیاه!


اواخر سال 98 بود مردم برای سال نو در حال آماده شدن بودند که موجودی میکروسکوپی اما به سان یک بمب وسط زندگی مردم فرود آمد.

- ایسنا/آذربایجان غربی اواخر سال 98 بود مردم برای سال نو در حال آماده شدن بودند که موجودی میکروسکوپی اما به سان یک بمب وسط زندگی مردم فرود آمد.

ابتدای امر این ویروس که به انحای مختلف توسط رادیو و تلویزیون و مراکز بهداشتی درمانی معرفی می شد برای مردم ملموس نبوداما با گذشت چند هفته از افزایش مرگ و میر توسط این موجود میکروسکوپی، وحشت جایگزین حال و هوای سال نو شد به طوری که مرزها و جاده ها و راههای ارتباطی را بست و مردم را خانه نشین کرد.

اگرچه برخی هنوز به شدت و وخامت اوضاع پی نبرده بودند اما همین عدم توجه ها باعث شد این پاندومی شدت پیدا کند و آذربایجان غربی که زمانی به گفته علوم پزشکی موردی از ویروس در استان نبود را به رنگ قرمز تبدیل کند.

درها به روی اقوام و آشنایان بسته شد، عبور و مرور محدود شد و امار استفاده از الکل و شوینده وماسک افزایش یافت.

موردی از کرونا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است به تاریخ اول اسفند 98، دکتر رسول انتظار مهدی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: هیچ موردی دال بر ابتلای فردی به ویروس کرونا تاکنون در سطح آذربایجان غربی مشاهده و گزارش نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک سال سیاه!

روایت یک سال سیاه!