مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-01اقتصادي

منفعت سیستان و بلوچستان در گرو بهره مندی از مرز است


با توجه به شرایط کشور و بستر فراهم شده در این استان برای منفعت منطقه از مزیت مرز باید به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی کارگروه صادرات غیرنفتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بهره از مزیت مرز در مقاطع دیگر نیز انجام شده و استان در این زمینه نقش آفرین بوده اظهار داشت: در شرایط مرزی همیشه چالش جدی در این استان داشتیم بالاخره مزیت مرز باید به گونه ای باشد که منافع 2 ملت و دولت تأمین شود.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد صادرات را به پاکستان داریم اما این کشور همواره گله مند بوده تصریح کرد: هم اینک بستر کار فراهم شده و می توانیم نیاز کشور را تأمین و آثار مخرب کمبود و گرانی را از بین ببریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با این اقدامات مباحثی که پاکستانی ها در کمیسیون مشترک از ما طلبکار هستند را می توانیم جبران کنیم ادامه داد: با توجه به وقایع اخیر که در این استان اتفاق افتاده قطعاً توجه به مزیت مرز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به جهت ویژگی به وجود آمده در سیستان و بلوچستان این موضوع یک فرصت و استان در این زمینه نیاز به یک توجه ویژه دارد گفت: به طور مثال کارخانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت سیستان و بلوچستان در گرو بهره مندی از مرز است

منفعت سیستان و بلوچستان در گرو بهره مندی از مرز است