مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-01سياسي

وحدت کلید واژه امنیت آفرین/کرامت همه مذاهب اسلامی مورد تأکید است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وحدت کلید واژه امنیت آفرین است، گفت: شیعه و سنی و سایر ادیان الهی سال ها در ایران به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کرده اند که بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری یکشنبه شب در دیدار هیئت امنای مؤسسه فرهنگی و قرآنی خاتم النبین (ص) اهل سنت بیرجند، اظهارکرد: حضرت امام (ره)، وحدت کلمه را به عنوان رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامی معرفی کرده اند.

استاندار خراسان جنوبی جامعه ایرانی را جامعه ای یکپارچه، متحد، همراه و همگام در همه زمینه ها معرفی کرد و گفت: اهل تشیع و تسنن همراه دیگر ادیان الهی و طوایف مختلف بلوچ، کرد، عرب، لر و… سال هاست در این آب و خاک به صورت مسالمت آمیز و با نشاط در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می کنند و این اتحاد و همبستگی مردم کشورمان، دردنیا بی نظیر است.

ملانوری اساس فرهنگ حاکم بر کشور را فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی برشمرد و اظهارکرد: فرهنگ غنی ایرانی در کنار فرهنگ دینی ما که برمبنای اسلام است، فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را شکل می دهند.

وی موفقیت های نظام اسلامی را مرهون روحیه اتحاد و همدلی ایرانیان دانست و افزود: اشتراکات فرهنگ ایرانی و اسلامی ما کمک کرده تا امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری ممتاز و صاحب نام و به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت کلید واژه امنیت آفرین/کرامت همه مذاهب اسلامی مورد تأکید است

وحدت کلید واژه امنیت آفرین/کرامت همه مذاهب اسلامی مورد تأکید است