مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-01سياسي

استان زنجان نوروز مهمان نمی پذیرد


امسال استان زنجان میزبان هیچ مسافری نخواهد بود؛ بنابراین هیچ یک از هتل ها و مهمان سراها نباید پذیرای مسافران باشند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: امسال استان زنجان میزبان هیچ مسافری نخواهد بود؛ بنابراین هیچ یک از هتل ها و مهمان سراها نباید پذیرای مسافران باشند.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (10 اسفندماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به بهتر شدن تدریجی واکسیناسیون بیماری کووید - 19 در استان، اظهار کرد: ویروس انگلیسی کرونا آتش زیر خاکستر است و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و رفتارهای پرخطر مردم شعله ور خواهد شد؛ بنابراین مردم باید از بازارگردی در ایام کرونایی خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید کانون های فعال بیماری کرونا را سریعاً سرکوب کنیم، زیرا در صورت زیاد شدن و متصل شدن کانون ها به یکدیگر فاجعه ای رخ خواهد داد و در صورت گرفتار شدن به کرونای انگلیسی، منطقه مذکور قرنطینه خواهد شد، افزود: باید فاصله ابتلای ویروس کرونای چینی را با ویروس کرونای انگلیسی زیاد کنیم، زیرا این فاصله از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز راهی جز رعایت پروتکل های بهداشتی، اعمال محدودیت های کرونایی، قرنطینه، بیماریابی و رهگیری نداریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان زنجان نوروز مهمان نمی پذیرد

استان زنجان نوروز مهمان نمی پذیرد