مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-01سياسي

شایعه سازی امنیت جامعه را برهم می زند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب یکی از مسائل و آسیب هایی است که نقش بارزی در برهم زدن امنیت جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تاثیرات شایعه سازی در برهم زدن امنیت در جامعه، اظهار داشت: شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب یکی از مسائل و آسیب هایی است که نقش بارزی در برهم زدن امنیت جامعه دارد.

وی به شایعه سازی هایی که طی یکسال گذشته هم درباره شیوع بیماری کرونا صورت گرفته اشاره ای کرد و افزود: شایعه سازی ضمن تشدید بحران رخ داده از مدیریت صحیح بیماری هم جلوگیری می کند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا، در همان ماه های ابتدایی شیوع این بیماری، کارگروه ویژه مقابله با شایعه سازان فضای مجازی با محوریت شیوع بیماری کرونا در استان را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه طی ماه های گذشته، ضمن رصد و پایش مستمر فضای مجازی، با مشاهده هرگونه موارد محتوایی همچون فیلم، خبر و عکس هایی که حاوی مطالب شایعه و کذب به قصد تشویش اذهان عمومی و افزایش نگرانی در جامعه بود، به شناسایی عاملین انتشار آن شایعات اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه سازی امنیت جامعه را برهم می زند

شایعه سازی امنیت جامعه را برهم می زند