مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-01اجتماعي

خطر کرونای انگلیسی مدارس بیرجند را تعطیل کرد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اکنون و باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی و همچنین خطر شروع پیک چهارم، تصمیم بر آن شد تا آموزش دانش آموزان شهر بیرجند در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری ادامه یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اکنون و باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی و همچنین خطر شروع پیک چهارم، تصمیم بر آن شد تا آموزش دانش آموزان شهر بیرجند در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری ادامه یابد.

محمدعلی واقعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، درخصوص آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز، دستورالعمل بازگشایی کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری در 6 بند و بارعایت پروتکل های بهداشتی به شرح زیر، به ادارات شهرستان های استان ارسال شد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس با شرایط گفته شده در این مصوبات از اول بهمن ماه جاری، افزود: اکنون و باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی و همچنین خطر شروع پیک چهارم، تصمیم بر آن شد تا آموزش دانش آموزان شهر بیرجند در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کرونای انگلیسی مدارس بیرجند را تعطیل کرد

خطر کرونای انگلیسی مدارس بیرجند را تعطیل کرد