مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-01پزشكي

پاندمی کرونا، دکمه ری استارت کره زمین


ماه دسامبر سال 2019 زمانی بود برای شیوع بیماری ویروس کرونا، این بیماری از کشور چین و از شهر ووهان مرکز استان هوبیی آغاز شد و بزودی به سرعت بسیار زیادی گسترش یافت و افراد و ارگان های سلامت را کاملا به خود درگیر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی ماه دسامبر سال 2019 زمانی بود برای شیوع بیماری ویروس کرونا، این بیماری از کشور چین و از شهر ووهان مرکز استان هوبیی آغاز شد و بزودی به سرعت بسیار زیادی گسترش یافت و افراد و ارگان های سلامت را کاملا به خود درگیر کرد.

پس از آن این بیماری جدید که به اختصار COVID-19 نام گرفت در سراسر جهان گسترش یافت.

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، تاکنون بیش از دو میلیون و 800 هزار مورد مبتلا به این بیماری، حدود 190 هزار مرگ و میر و همچنین 213 کشور و منطقه درگیر گزارش شده است.

محققان در پژوهشی با عنوان پاندمی کرونا، دکمه ری استارت کره زمین آورده اند، در ابتدای شیوع این بیماری، دولت چین برای جلوگیری از اپیدمی شدن آن تصمیم گرفت شهر ووهان را قرنطینه کند و این تصمیم، کنسلی تمام پروازها و تخلیه افراد غیر بومی را در پی داشت.

این پژوهش که توسط بهنوش پاکزاد دانشجوی پزشکی دانشکده پزشکی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد و محمدباقر اولیا استاد تمام گروه روماتولوژی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاندمی کرونا، دکمه ری استارت کره زمین

پاندمی کرونا، دکمه ری استارت کره زمین