مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:302021-03-01اقتصادي

شبکه سازی درست رمز موفقیت کانون های مساجد در دوران کرونا بود


کانون های فرهنگی هنری مساجد با آینده نگری که از قبل داشت توانست با یک شبکه سازی و ساختارسازی درست نه تنها حیات خود در دوران کرونا را تضمین کند، - وی تصریح کرد: سال گذشته ما در لایه های کانون ها فعالیت داشتیم اما امسال سعی کردیم در لایه های اعضا بیشتر فعالیت داشته باشیم، بر همین اساس خوشبختانه امسال 87 درصد کانون ها در طرح ملی ایران قوی همکاری کردند، همچنین پیش از این صدور مجوز کانون ها به صورت دستی بود که طبق آمار 26 هزار کانون با این شکل مجوز گرفتند اما در 7 ماه گذشته توانستیم 11 هزار کانون را به شکل الکترونیکی مجوز بدهیم.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مورد نوع پرداخت سرانه بودجه به کانون ها بیان کرد: سرانه بودجه به کانون ها بر اساس فعالیت آنها خواهد بود، بنابراین تراکنش هر کانون می تواند سرانه آن را مشخص کند.

در بخش دیگری از این جلسه سعادتی معاون فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آماری از روند فعالیت های فرهنگی هنری کانون ها در سال جاری را ارائه داد.

در بخش پایانی این جلسه سید عباس صالحی با بیان اینکه امسال تمامی مجموعه ها نتوانستند بر توسعه فعالیت های خود بیفزایند، گفت: شیوع کرونا باعث شد که تمامی دستگاه ها تنها به فکر حیات کار خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی درست رمز موفقیت کانون های مساجد در دوران کرونا بود

شبکه سازی درست رمز موفقیت کانون های مساجد در دوران کرونا بود