مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:302021-03-01اجتماعي

1100 تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم گلستان توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: هزار و 100 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان در مناطق محروم گلستان توزیع شد.

- گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: هزار و 100 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان در مناطق محروم گلستان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آموزش غیرحضوری هزار و 100 تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: در کنکور امسال 80 قبولی با رتبه بالا در رشته های پزشکی و غیره داشتیم و امسال 380 نفر از دانش آموزان را به صورت ویژه در طرح کنکور حمایت خواهیم کرد.

بابایی با بیان این که هزار و 100 دانشجو هم از حمایت های این نهاد برخوردار می شوند، گفت: به این افراد علاوه بر پرداخت شهریه تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اضافه کرد: در 11 ماهه درآمد زکات استان 75 میلیارد تومان بوده و کمیته امداد تنها دبیرخانه زکات است.

بابایی توضیح داد: همچنین در 11 ماهه امسال 53 میلیارد ریال جمع آوری زکات اتفاق افتاده که البته به دلیل شرایط کرونا نتوانسته ایم به طور کامل صندوق ها را تخلیه کنیم.

وی در خصوص آمار مددجویان نیازمند مسکن، بیان کرد: سال گذشته 17 هزار مددجو نیازمند مسکن بودند که چهار و 500 واحد رفع نیاز شد و هم اکنون برآورد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم گلستان توزیع شد

1100 تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم گلستان توزیع شد