مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-01اقتصادي

آزادسازی بیش از 32 هکتار از حریم و بستر تصرف شده رودخانه های فارس


مدیرعامل و رییس هیات مدیره آب منطقه ای فارس از آزادسازی بیش از 32 هکتار از حریم و بستر رودخانه های استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل و رییس هیات مدیره آب منطقه ای فارس از آزادسازی بیش از 32 هکتار از حریم و بستر رودخانه های استان خبر داد.

حمیدرضا دهقانی بیان کرد: ارزش اقتصادی بالای مجاری آبهای سطحی فارس شامل رودخانه ها، مسیل ها و آبراهه ها باعث شده تا دست طمع و متجاوز با تصرف غیرمجاز یا برداشت مصالح غیرمجاز، حریم و بستر این منابع خدادادی را نشانه رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آب منطقه ای فارس او با بیان اینکه این تخریب و نازیباکردن نتیجه ای جز خسارت های جانی و مالی بدنبال نداشته است، افزود: وقتی سیل قربانی می گیرد حتما نقطه ای از مسیل یا رودخانه از قبل تصرف یا تخریب شده است.

دهقانی با اشاره به اهمیت حفاظت از رودخانه های استان اضافه کرد: حدود 14 هزار و 400 کیلومتر طول رودخانه های اصلی استان و بیش از 800 هزار کیلومتر طول همه رودخانه ها، مسیل ها و آبراهه های فارس است و به جهت ارزش و اهمیتی که این مجاری آبهای سطحی دارند، حفاظت و حراست از بستر و حریم آن، تلاشهای مستمر و دلسوزانه می طلبد.

او خاطرنشان کرد: تخلفات در حوزه سواحل و رودخانه های استان از ابتدای امسال همچون سالهای قبل تداوم یافته و گروههای گشت و بازرسی آب منطقه ای فارس بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 32 هکتار از حریم و بستر تصرف شده رودخانه های فارس

آزادسازی بیش از 32 هکتار از حریم و بستر تصرف شده رودخانه های فارس