مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-01پزشكي

زمان پایان واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا علت علت تاخیر در تصمیم گیری این ستاد برای سفرهای نوروزی را چرخیدن ویروس انگلیسی کرونا در تمامی استان های کشور اعلام کرد و گفت که تاکنون تصمیمی در ستاد برای این موضوع اتخاذ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا ، دکتر علیرضا رییسی یکشنبه شب در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران گفت که از 2 هفته پیش موضوع سفرهای نوروزی در ستاد ملی کرونا مطرح شد ، اما بحث اصلی این است که با توجه به چرخشی که ویروس انگلیسی در همه مناطق کشور پیدا کرده است ، از هم اکنون نمی توان برای سفر نوروزی تصمیم گیری کرد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی نقاط کشور توسط مردم و تداوم ثبات در روند کاهشی شیوع کرونا را لازمه تصمیم گیری در باره سفرهای نوروزی دانست و تاکید کرد : اگر مردم و کسبه پروتکل های بهداشتی را بدرستی رعایت کنند ، می توانیم شب عید و ایام نوروز آرامی داشته باشیم و بر اساس آن طبق شرایط سفر نوروزی هم داشته باشیم.

وی سفر نوروزی را تنها مربوط به شهرهای دارای وضعیت آبی و زرد کرونایی اعلام کرد و توضیح داد : البته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در حال حاضر سفر به شهرهای گردشگر پذیر دارای وضعیت زرد کرونایی از جمله شهرهای استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پایان واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر

زمان پایان واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر