مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 03:202021-02-28سياسي

بازدید بیش از 450 هزار دانش آموز مازندرانی از برنامه های راهیان نور


مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندارن گفت: بیش از 450 هزار دانش آموز مازندرانی به همراه معلمان و خانواده ها از برنامه های تهیه شده برای ایام راهیان نور بازدید داشتند.

-  گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عباسپور در گفت وگو با خبرنگاران در ارتباط با اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم راهیان نور اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیماری منحوس و بعضا به همراه خانواده از برنامه های تهیه شده برای این ایام بازدید داشتند، اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده گروه های مستندساز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و با حضور در یادمان های مختلف اقدام به تولید برنامه های متنوع کردند.

عباسپور ادامه داد: اردوی راهیان نور مجازی جای سفر حضوری را نمی گیرد و حضور در منطقه حال و هوای دیگری دارد اما یکی از ویژگی های راهیان نور مجازی محدودیت نداشتن در تعداد مخاطب بود که توانستیم قشر بیشتری از جامعه هدف دانش آموزی را تحت پوشش قرار دهیم همچنین بعد از پخش زنده، تعداد زیادی باز پخش و باز نشر این تصاویر را داریم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم راهیان نور و راهیان نور مجازی انتقال رشادت ها و فرهنگ دفاع مقدس است، اظهار کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک اصل برای ما مهم بوده و تلاش کردم با استفاده از فرماندهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 450 هزار دانش آموز مازندرانی از برنامه های راهیان نور

بازدید بیش از 450 هزار دانش آموز مازندرانی از برنامه های راهیان نور