مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 03:002021-02-28سياسي

تاثیر 60 درصدی معدل با عدالت آموزشی در تعارض است


عضو کمیسیون آموزش سازمان شفافیت و عدالت کشور با بیان اینکه تأثیر 60 درصدی معدل در تعارض با عدالت آموزشی است، گفت: در سراسر کشور انواع مناطق از لحاظ برخورداری از کیفیت آموزش وجود دارد که شایسته است دانش آموزان هر منطقه بر اساس نوع مدارس و کیفیت آموزش با .

- علی امرایی عضو کمیسیون آموزش سازمان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با بیان اینکه تأثیر معدل در کنکور سراسری موضوعی پرچالش بوده و عده ای نسبت به تأثیر قطعی معدل همیشه معترض بوده اند، اظهار داشت: مطابق مصوبه مجلس منظور از سوابق تحصیلی 3 سال آخر تحصیلی است و اشاره مثبت یا قطعی بودن معدل ندارد اما پیشنهاد نهاد مذکور برای تأثیر معدل 60 درصد قطعی بوده که با اعتراض داوطلبان روبرو شده است.

  تاثیر 60 درصدی معدل با عدالت آموزشی در تعارض است عضو کمیسیون آموزش سازمان شفافیت و عدالت کشور افزود: محدود) چگونه می تواند یک باره تأثیر معدل را تا 60 درصد قطعی افزایش داده و ضمانت اجرایی این قانون به چه شکل است؟ وی گفت: مسأله بعدی که موجب اعتراض داوطلبان شده این است که تأثیر 60 درصدی معدل در تعارض با عدالت آموزشی است چرا که در سراسر کشور انواع مناطق از لحاظ برخورداری از کیفیت آموزش وجود دارد که شایسته است دانش آموزان هر منطقه بر اساس نوع مدارس و کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر 60 درصدی معدل با عدالت آموزشی در تعارض است

تاثیر 60 درصدی معدل با عدالت آموزشی در تعارض است