مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 02:402021-02-28پزشكي

مسافران مشکوک در فرودگاه ها و بنادر قرنطینه خواهند شد


جانشین وزیر راه در ستاد مدیریت بحران از ابلاغ دستورالعمل به روز شده پذیرش مسافران بین المللی هوایی و دریایی در شرایط شیوع کرونا و قرنطینه 14 روزه مسافران مشکوک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای مردم و همچنین افزایش هماهنگی ها و انسجام اقدامات بین وزارت های راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه، دستورالعمل به روز شده پذیرش مسافران بین المللی در فرودگاه ها و بنادر کشور بر اساس پروتکل های بهداشتی، در کارگروه متشکل از متخصصان این سه بخش بازنگری و تدوین شد.

وی افزود: دیروز این دستورالعمل به سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ شد تا پس از صدور اطلاعیه های بین المللی وارد فاز اجرایی شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس این دستورالعمل تمامی مسافران بالای 8 سال که قصد سفر به جمهوری اسلامی ایران را دارند، ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی PCR منفی با اعتبار حداکثر 96 ساعت هستند.

وی افزود: این آزمایش ها که در مبدا و مقصد باید ارائه شود، می بایست از سوی آزمایشگاه های مورد تأیید مرجع بهداشتی رسمی کشور مبدا صادر شده باشند که اسامی این آزمایشگاه ها از طریق وبسایت کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در هر کشور مبدا اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران مشکوک در فرودگاه ها و بنادر قرنطینه خواهند شد

مسافران مشکوک در فرودگاه ها و بنادر قرنطینه خواهند شد