مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 22:352021-02-28بين الملل

انتقال 10 داعشی به یک پایگاه آمریکایی در دیرالزور


منابع محلی در شمال شرق سوریه از انتقال 10 تروریست داعشی به یک پایگاه نظامی آمریکایی در استان دیرالزور خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، منابع محلی در استان الحسکه سوریه امروز (یکشنبه) گفتند که دو بالگرد نظامی آمریکایی 10 تروریست داعشی را از پایگاه الشدادی به یک منطقه بیابانی در استان دیرالزور منتقل کرده اند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این تروریست ها روز جمعه گذشته از زندان الصناعه الثانویه که در کنترل شبه نظامیان کُرد سوریه است، به پایگاه الشدادی منتقل شده بودند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت که هدف از انتقال تروریست های داعشی، استفاده از آن ها در راستای اهداف خود و حمله به نظامیان ارتش سوریه و غیر نظامیان است.

مقامات آمریکایی ماه گذشته از زندان الصناعه الثانویه در شهر الحکسه که هزاران زندانی داعشی که بیشترشان تابعیت غیر سوری دارند، دیدن کردند.

منابع سوری می گویند که آمریکا قصد دارد این 10 تروریست را در نهایت به پایگاه التنف در مرز سوریه و اردن منتقل کند بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز هفته گذشته از وجود اطلاعات خطرناک و موثق از اقدام آمریکا در انتقال تروریست های داعش به مناطق مختلف عراق خبر داد و گفت فرماندهان ارشد امنیتی کشور این امر را تایید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 10 داعشی به یک پایگاه آمریکایی در دیرالزور

انتقال 10 داعشی به یک پایگاه آمریکایی در دیرالزور