مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 21:452021-02-28پزشكي

بیمارستان های خوزستان به شدت تحت فشارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در روزهای اخیر بار مراجعه بیماران در اهواز، ماهشهر، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول افزایش یافته است و این مساله به ویژه در اهواز، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در روزهای اخیر بار مراجعه بیماران در اهواز، ماهشهر، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول افزایش یافته است و این مساله به ویژه در اهواز، بیمارستان ها را به شدت تحت فشار قرار داده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان درخصوص انجام تست کرونا برای مسافران پروازها از مبداء خوزستان، اظهار کرد: الزامی برای انجام تست PCR مسافران خوزستانی وجود ندارد اما به منظور انجام قرنطینه معکوس و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس در جاهای دیگر کشور، مسافرانی که می خواهند از خوزستان خارج شوند، باید 24 تا 48 ساعت قبل به مراکز بهداشتی مراجعه کنند تا تست سریع برای آن ها انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر فردی علامت دار بود یا در صورت نیاز به انجام تست PCR، همکاران ما این موضوع را مشخص می کنند و الزامی برای هزینه 300 هزار تومانی آزاد نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 11 مرکز نمونه گیری در اهواز و در همه شهرستان های خوزستان مراکز نمونه گیری تست سریع، فعال هستند و این تست برای مسافران ملاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های خوزستان به شدت تحت فشارند

بیمارستان های خوزستان به شدت تحت فشارند