مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:502021-02-28پزشكي

ترب سفید؛ گیاهی موثر در زیبایی پوست و مو


داشتن پوستی سالم و زیبا همراه با موهایی بلند و خیره کننده، همواره یکی از دغدغه های زنان دنیای امروز و حتی گذشته بوده است و زنان همواره دنبال راهی برای دستیابی به زیبایی ظاهری هستند.

- ایسنا/کردستان داشتن پوستی سالم و زیبا همراه با موهایی بلند و خیره کننده، همواره یکی از دغدغه های زنان دنیای امروز و حتی گذشته بوده است و زنان همواره دنبال راهی برای دستیابی به زیبایی ظاهری هستند.

همچنین داشتن ناخن هایی زیبا و سالم یکی از مواردی است که همیشه برای خانم هایی که به زیبایی و آراستگی ظاهری خود اهمیت می دهند؛ بسیار حائز اهمیت است.

شما چطور؟ شما تا چه اندازه به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می دهید؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دنبال راهی برای دستیابی به پوست و موی سالم هستید این گزارش را از دست ندهید.

ترب سفید و بایدها و نبایدهای مصرف آن یک کارشناس تغذیه گفت: ترب سفید یکی از ترکیبات غذایی مفید و با ارزش است کە قسمت ریشە گیاە قابل استفاده و به لحاظ کشت اولین بار در چین کشت و بعدها بە شکل گستردە در مناطق دیگر همچون مصر، یونان و ایران هم این ترکیب کشت شد.

سارا فوضی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه گیاه ترب و آب ترب سفید یک تریب کامل و مغذی است؛ اظهار کرد: ترب سفید بە دلیل ویتامین c که دارد؛ برای بیماری های پوستی و التهابی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترب سفید؛ گیاهی موثر در زیبایی پوست و مو

ترب سفید؛ گیاهی موثر در زیبایی پوست و مو