مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:202021-02-28حوادث

آدم ربایی ساختگی برای اخاذی 80 هزار درهمی از خانواده


پسر جوان که در سایت های شرط بندی متضرر شده بود برای به دست آوردن پول نقشه آدم ربایی خود را اجرا کرد تا از خانواده اش اخاذی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایزان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: با اعلام شکایت یک خانواده بندرلنگه ای مبنی بر اینکه دو روز پیش فرزند پسرشان ناپدید شده موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

آنها مدعی شدند اشخاصی از طریق گوشی فرزندشان با ارسال پیامک با محتوای اینکه فرزند شما در اختیار ماست، برای آزادی وی مبلغ80هزار درهم مطالبه کرده اند.

بدین ترتیب پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آدم ربایان درخواست انتقال وجه از طریق خودروی شخصی با مشخصات معلوم به شهرستان بندرعباس کرده بودند، ادامه داد: ضمن آموزش کامل به خانواده ربوده شده و هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ دستورات ویژه، اکیپ ویژه ای از مأموران به صورت پوششی و نامحسوس در محل قرار حاضر شدند.

مأموران شهرستان با همکاری پلیس آگاهی و یگان ویژه استان پس از شناسایی دریافت کننده وجه، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، طی بررسی های اولیه محرز شد وی راننده آژانس بوده و توسط شخصی در یکی از هتل های بندرعباس که تقاضای خودرو کرده برای دریافت وجه مراجعه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایی ساختگی برای اخاذی 80 هزار درهمی از خانواده

آدم ربایی ساختگی برای اخاذی 80 هزار درهمی از خانواده