مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:002021-02-28اجتماعي

لرستان مرز های خود با خوزستان را بست


فرماندار خرم آباد با بیان اینکه در محور جنوبی شهرستان اکیپی از راهنمایی و رانندگی ورود و خروج ها را کنترل می کند، گفت: افراد غیربومی تنها در صورت انجام کاری اضطراری آن هم با ارائه مستندات قادر به ورود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جعفر طولابی امروز با اشاره به اعمال محدودیت های تردد در شهرستان، اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده کرونا در خوزستان، منع تردد به سمت این استان بر اساس پلاک خودرو ها کنترل می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیرو های پلیس در مرز های لرستان به خوزستان مستقر هستند، رفت وآمد ها در آزادراه خرم زال کنترل و از ورود پلاک های غیربومی به استان خودداری می کنند.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه در محور جنوبی شهرستان اکیپی از راهنمایی و رانندگی ورود و خروج ها را کنترل می کند، افزود: افراد غیربومی تنها در صورت انجام کاری اضطراری آن هم با ارائه مستندات قادر به ورود هستند.

طولابی بیان داشت: تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح همچنان برقرار است، ضمن اینکه این محدودیت تا پایان سال برقرار بوده و با وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ممکن است پس از عید نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به اعمال برحی محدودیت ها برای ایام نوروز نیز گفت: به دلیل شیوع کرونا همانند سال های قبل قادر به پذیرش گسترده گردشگر و مهمان نخواهیم بود، بسته به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان مرز های خود با خوزستان را بست

لرستان مرز های خود با خوزستان را بست