مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:302021-02-28اقتصادي

دست و پا زدن شرکت ها در اتاق تاریک!


معاون فرمانداری بیجار به مزایای دانش بنیان شدن شرکت ها اشاره کرد و گفت: بیشتر شرکت های ما در اتاق تاریک در حال دست و پا زدن هستند و از صادرات و فروش اطلاعی ندارند.

- ایسنا/کردستان معاون فرمانداری بیجار به مزایای دانش بنیان شدن شرکت ها اشاره کرد و گفت: بیشتر شرکت های ما در اتاق تاریک در حال دست و پا زدن هستند و از صادرات و فروش اطلاعی ندارند.

کاظم کاظمی امروز یکشنبه (10 اسفند) در جلسه کمیته توسعه اشتغال شهرستان بیجار با اشاره به نقش کمکی فرمانداری شهرستان اظهار کرد: خود ادارات باید ورود پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم انجام کار در این حوزه عنوان کرد : هدف و چشم اندازمان باید مشخص باشد؛ برنامه ها باید مشخص باشد و از کلی گویی صرف نظر شود.

معاون فرماندار افزود: بهتر است کارها تخصصی انجام شود و بخش ها در قالب کار تخصصی نقاط قوت و ضعف و ظرفیت را مشخص کنند.

کاظمی با اشاره به ظرفیت دانش بنیان شدن شرکت ها گفت: در خصوص تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان هیچ سقفی وجود ندارد؛ به جز دو شرکت بقیه شرکت های ما در اتاق تاریک در حال دست و پا زدن هستند و از صادرات و فروش اطلاع دقیقی ندارند.

راحله شریفیان مدیر جهاد دانشگاهی بیجار به وظیفه جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: توضیح دادن مزایای تبدیل به شرکت خلاق و دانش بنیان شدن وظیفه جهاد دانشگاهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پا زدن شرکت ها در اتاق تاریک!

دست و پا زدن شرکت ها در اتاق تاریک!