مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:202021-02-28اقتصادي

انتقاد نماینده تهران از نحوه اعمال نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات نمایندگان


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نحوه اعمال نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات بودجه ای نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

- مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نحوه اعمال نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات بودجه ای نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، 10 اسفند) مجلس و طی تذکری در خصوص نحوه اعمال نظر نماینده دولت درباره پیشنهادات نمایندگان، بیان کرد: پیشنهادی که خانم الهام آزاد مطرح کردند، در کمیسیون تلفیق دو مرتبه مطرح شد و رأی نیاورد، در حالی که نماینده دولت در صحن با آن اعلام موافقت کرد، بدون این که اشاره کند که این پیشنهاد قبلا در کمیسیون تلفیق رأی آورده یا نیاورده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بعضا شاهد هستیم که نظرات نماینده دولت با استاندارد دوگانه مطرح می شود.

پیشنهادی که ما در مورد بحث سهمیه بنزین خانوار در کمیسیون تلفیق مطرح کردیم ، دوبار مطرح شده بود و رأی نیاورده بود و نماینده دولت گفت که این موضوع سه بار مطرح شده و رأی نیاورده است، یعنی دولت استاندارد دوگانه ای داشته و باید تذکر داده شود تا اگر موردی را استناد می کند و در رأی نمایندگان تاثیر می گذارد، باید بر اساس استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده تهران از نحوه اعمال نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات نمایندگان

انتقاد نماینده تهران از نحوه اعمال نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات نمایندگان