مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:102021-02-28اقتصادي

چگونه برای یک کسب و کار خانگی شبکه فروش ایجاد کنیم؟


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از تولید مجموعه ای تلویزیونی با موضوع آموزش کسب و کارهای تعاونی در استان البرز خبر داد و گفت: اولین قسمت این مجموعه روز دوشنبه 11 اسفند از سیمای البرز پخش خواهد شد.

- ایسنا/البرز معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از تولید مجموعه ای تلویزیونی با موضوع آموزش کسب و کارهای تعاونی در استان البرز خبر داد و گفت: اولین قسمت این مجموعه روز دوشنبه 11 اسفند از سیمای البرز پخش خواهد شد.

محمود شکریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت آموزش برای فعالیت در کسب و کارهای تعاونی و خانگی گفت: بر همین اساس معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز یک مجموعه تلویزیونی و آموزشی در مورد کسب و کارهای تعاونی در شش قسمت تهیه کرده است.

شکریان افزود: این مجموعه از سیمای البرز پخش می شود و اولین قسمت آن با موضوع خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای خانگی ساعت 15 روز دوشنبه 11 اسفند روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: این مجموعه ی آموزشی تلویزیونی در شش قسمت تهیه و تدوین شده است که دکتر مسلم خانی تدریس آن را بر عهده دارد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز تصریح کرد: در این برنامه که با هدف معرفی کسب و کارهای تعاونی مهم و کارآمد تولید و ارائه می شود، موضوعات مختلف حوزه کسب و کار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه برای یک کسب و کار خانگی شبکه فروش ایجاد کنیم؟

چگونه برای یک کسب و کار خانگی شبکه فروش ایجاد کنیم؟