مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-28سياسي

انجام مانورهای تخصصی به آمادگی نیروهای امدادی کرمانشاه کمک می کند


معاون پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: انجام مانورهای تخصصی در زمینه های مختلف به آمادگی نیروهای امدادی کرمانشاه کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید در تمام شرایط در همه زمینه ها آماده باشیم.

وی گفت: رزمایش های بسیار خوبی در کرمانشاه انجام شده است که نشان از آمادگی دستگاه های مرتبط در حوزه امداد و نجات بوده و این موضوع می طلبد که در مانورهای پدافند غیرعامل تخصصی تر عمل کنیم.

پیشگیری و آموزش همگانی 2 رکن اساسی در پدافند غیرعامل هستند عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: کشور عزیز ما ایران متأسفانه یکی از 10 کشور حادثه خیز جهان است که از مجموع کل حوادث طبیعی، وقوع حدود 30 حادثه طبیعی در ایران محتمل است و مناطق زیادی از کشور در معرض وقوع زلزله قرار دارد، اینها هشدارهایی هستند که می طلبد آمادگی لازم را خصوص مخاطرات و پدافند غیر عامل داشته باشیم.

وی افزود: در پدافند غیر عامل 2 رکن اساسی را باید دنبال کنیم یکی پیشگیری و دیگری آموزش که اگر این دو مقوله را به طور جدی دنبال کنیم یقیناً در اقدام کار ما راحت تر است و حتی در مواقعی ما می توانیم با یک پیشگیری ساده جلوی یک بحران بزرگ و با یک آموزش ساده جلوی خیلی از حوادث را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مانورهای تخصصی به آمادگی نیروهای امدادی کرمانشاه کمک می کند

انجام مانورهای تخصصی به آمادگی نیروهای امدادی کرمانشاه کمک می کند