مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-28اقتصادي

شهرضا نارنجی شد/اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی


شهرضا _ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: محدودیت های کرونایی در شهرستان شهرضا به دلیل تغییر وضعیت زرد به نارنجی بار دیگر اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمثبت 249 مورد بوده است.

وی با اشاره به افزایش آمار بیماران سرپایی به مراکز منتخب درمان، تصریح کرد: آمار بیماران سرپایی بیمارستان شهرضا از 28 نفر روزانه در دی ماه به 51 نفر در بهمن ماه افزایش یافت و اکنون نیز به 67 نفر در روز رسیده است که پیش بینی می شود این روند افزایشی ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امکان دارد در شرف آلوده شدن با ویروس جهش یافته باشیم و این برای ما بسیار نگران کننده است، عنوان کرد: امکان دارد با عادی انگاری و سهل انگاری مردم فروردین سختی را در پیش رو داشته باشیم که این امر به رفتار شهروندان بستگی دارد.

تعطیلی مشاغل شامل گروه سه و چهار در وضعیت نارنجی در ادامه جلسه فرماندار شهرستان شهرضا گفت: مطابق با پروتکل های وضعیت نارنجی شهرستان مشاغل گروه سه شامل مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه ها، کتابخانه ها، مهدکودک، استخر، سینما، موزه، تالار پذیرایی، آرایشگاه ها تعطیل هستند.

ناصر اسدی ادامه داد: مشاغل گروه چهار مانند همایش ها، مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، باشگاه های ورزشی، کافه ها، قهوه خانه ها هم همانند مشاغل گروه سوم شامل محدودیت های کرونایی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا نارنجی شد/اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی

شهرضا نارنجی شد/اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی