مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:452021-02-28اقتصادي

استقبال سرمایه گذاران از ساماندهی پایانه مرزی نوردوز


نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز با پیشنهاد ساماندهی پایانه مرزی نوردوز به عنوان تنها مرز رسمی بین دو کشور ایران و ارمنستان، گفت: افراد زیادی حاضر به سرمایه گذاری در این خصوص هستند.

- در جلسه ای با حضور گاگیک ماکاریان رییس اتحادیه کارفرمایان ارمنستان و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی در محل اتاق بازگانی تبریز، در خصوص زمینه های همکاری با تجار استان، گفت وگو انجام گرفت.

ابوالفتح ابراهیمی، نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به ظرفیت های بالای استان در حوزه صنعت و صادرات، گفت: یکی از بزرگترین معادن مس ایران در آذربایجان شرقی قرار دارد که با توجه به وجود معادن مس و مولیبدن در جنوب ارمنستان، می تواند همکاری های خوبی در این حوزه شکل بگیرد و در زمینه استخراج و بهره برداری از این معادن نیز بتوانیم نقش آفرین باشیم.

وی ادامه داد: هم چنین وجود منطقه آزاد ارس در استان به لحاظ نزدیکی به ارمنستان می تواند راهکار بسیار از مسائل و مشکلات تجاری بین دو کشور باشد.

وی افزود: برگزاری اجلاس همکاری های بین بخشی مابین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان نیز می تواند در راستای افزایش همکاری های بین بخشی موثر باشد.

ابارهیمی برقراری پرواز مستقیم از تبریز به عنوان تنها استان هم مرز با ارمنستان به دلیل مشکلات مربوط به جاده های دسترسی در سمت ارمنستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سرمایه گذاران از ساماندهی پایانه مرزی نوردوز

استقبال سرمایه گذاران از ساماندهی پایانه مرزی نوردوز