مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:052021-02-28اقتصادي

مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی برطرف شد


مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی با حضور استاندار در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برطرف و راهکارهای لازم برای حل آن ها اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد اداره کل روابط عمومی هزینه هنگفتی کرده است، نباید به دلیل مشکلات زیرساختی یا بدهی بانکی و عدم تأمین نیازهای خود فعالیتش را تعطیل کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکل تأمین برق در برخی شهرک های صنعتی استان، خواستار پیگیری دستگاه های اجرایی به منظور تأمین اعتبار و ایجاد یا تقویت پست های برق برای تامین نیاز کامل واحدهای تولیدی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تقریبا اغلب شهرک های صنعتی در استان در تأمین برق مشکل دارند و ایجاد پست برق در 10 شهرک صنعتی استان از اولویت لازم برخوردار است.

رضا شجاعی افزود: در صورتی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از محل بودجه استانی یک سوم اعتبار لازم برای ایجاد پست های برق را تأمین کند، شرکت شهرک های صنعتی استان باقی اعتبار مورد نیاز را اختصاص خواهد داد.

مهدی علومی، معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خراسان نیز در این نشست گفت: بودجه استانی کمی برای ایجاد پست برق در شهرک های صنعتی اختصاص می یابد اما طبق قانون بخشی از هزینه این پست باید از محل بودجه استانی تأمین شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی برطرف شد

مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی برطرف شد