مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-28اقتصادي

دریافت ضمانتنامه بانکی وام 1.2میلیارد یورویی روسیه


وزیر نیرو با اشاره به دریافت ضمانتنامه بانکی استفاده از وام 1.

2 میلیارد یورویی دولت روسیه، گفت: پروژه نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک با وام یک میلیارد و 200 میلیون یورویی فدراسیون روسیه اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رضا اردکانیان در حاشیه آیین رونمایی از 35 طرح ساز و کاری صنعت آب و برق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروگاه سیریک که در منطقه ای به همین نام در استان هرمزگان با ظرفیت 1400 مگاوات می بایست ساخته شود، به لحاظ جایگاهی که در پایداری شبکه برق جنوب و جنوب شرق کشور دارد، بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی، این پروژه از چند سال پیش با هماهنگی به عمل آمده جزو طرح هایی محسوب شد که در گذشته برای استفاده از وام دولتی فدراسیون روسیه در اولویت قرار گرفت.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه منابع مالی لازم برای احداث این نیروگاه 1400 مگاواتی حدود یک میلیارد و 400 میلیون یورو است، اضافه کرد: هرچند در سال 1395 بر اساس یک قرارداد تجاری اقداماتی برای شروع این پروژه صورت گرفت، اما با مشکلات و موانع متعدد اداری-مالی و .

مواجه شد.

وی گفت: از اول شهریور ماه سال 1397 که مسئولیت کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه به وزارت نیرو محول شد، این طرح هم در کنار سایر طرح ها برای استفاده از وام دولتی روسیه در اولویت قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت ضمانتنامه بانکی وام 1.2میلیارد یورویی روسیه

دریافت ضمانتنامه بانکی وام 1.2میلیارد یورویی روسیه