مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:502021-02-28اقتصادي

محکومیت شرکت پخش مواد غذایی به اتهام فروش اجباری در بیرجند


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: یک شرکت پخش مواد غذایی در بیرجند که به صورت اجباری کارتن های کیک را به همراه حلب های روغن نیمه جامد به واحدهای صنفی فروخته است، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: یک شرکت پخش مواد غذایی در بیرجند که به صورت اجباری کارتن های کیک را به همراه حلب های روغن نیمه جامد به واحدهای صنفی فروخته است، به جریمه نقدی محکوم شد.

محمدحسین اشرفی، امروز یکشنبه 10 اسفند اظهار کرد: با ارسال گزارش از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیرجند مبنی بر اینکه یک شرکت پخش به صورت اجباری کارتن های کیک را به همراه حلب های روغن نیمه جامد به واحدهای صنفی فروخته است، پرونده ای تشکیل و در شعبه سوم بدوی مرکز استان رسیدگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، وی افزود: با تحقیقات شعبه محرز شد که تعداد یک هزار و 46 کارتن 25 عددی کیک به عنوان تخلف فروش اجباری به واحدهای صنفی فروخته شده است.

رییس شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: محکوم علیه پس از رویت رای بدوی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادره اعلام داشت تا پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه اول تجدید نظر استان ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شرکت پخش مواد غذایی به اتهام فروش اجباری در بیرجند

محکومیت شرکت پخش مواد غذایی به اتهام فروش اجباری در بیرجند