مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-28پزشكي

اصفهان، بعد از خوزستان در خط اول حمله ویروس کرونای انگلیسی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه اصفهان امروز بعد از استان خوزستان در خط اول حمله ویروس کرونای جهش یافته قرار دارد و باید به شدت مراقب بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، طاهره چنگیز از مردم خواست شیوع ویروس ی را به عنوان آژیر خطر در استان جدی بگیرند و اظهار داشت: اصفهان امروز بعد از استان خوزستان در خط اول حمله ویروس کرونای جهش یافته قرار دارد و باید به شدت مراقب بود.

درس های زیادی درباره کرونا آموخته ایم رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به گذشت یک سال از همه گیری کرونا، اظهار کرد: در این یک سال درس آموخته های زیادی داشتیم، مردم استان مثل سایر مردم کشور و دنیا رنج های زیادی متحمل شدند، مدافعان سلامت خوش درخشیدند، خیران و سازمان های مردم نهاد کمک های زیادی کردند.

چنگیز افزود: از ندانستن مسیر انتقال ویروس، نحوه رفتار ویروس و راه های مراقبت درست، امروز به جایی رسیدیم که دقیقا می دانیم ویروس از چه مسیری منتقل می شود، چگونه بیماران مبتلا را ناتوان می کند و با چه علائمی جان بیماران را به خطر می اندازد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه امروز می دانیم چه اقداماتی برای پیشگیری و درمان کرونا باید انجام دهیم، گفت: اگرچه این ویروس هنوز دارو و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، بعد از خوزستان در خط اول حمله ویروس کرونای انگلیسی است

اصفهان، بعد از خوزستان در خط اول حمله ویروس کرونای انگلیسی است