مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-28سياسي

سعید سجادی افتتاح موزه سردار آسمانی و هنر ایران


آیین افتتاح همزمان موزه سردار آسمانی و هنر ایران، یکشنبه 10 اسفندماه 1399 با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، - محسن رفیق دوست و محمد سعیدی کیا روسای اسبق بنیاد مستضعفان برگزار شد.

فتاح با اشاره به تلاش زیادی که برای راه اندازی این مجتمع موزه ای صورت گرفته، اظهار کرد: مرمت ساختمان دفینه از نظر سازه ای، کار بی بدیلی بود که به همت متخصصان انجام شد؛ اما علاوه بر این کار بزرگ، به نمایش گذاشتن اشیای تاریخی در این موزه که هرکدام ارزش بسیاری در تراز بین المللی دارند، کار بزرگتری بود که به خوبی به پایان رسید.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امروز حدود 5هزار اثر به نمایش گذاشته شده است افزود: علاوه بر این تعداد، چندین برابر این آثار، در خزانه بنیاد مستضعفان قرار دارد که اماده نمایش است و این اشیاء تاریخی، آثاری هستند که هنر مردم ایران زمین و ملت سرافراز ما را به جهانیان نشان می دهند.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، با اشاره به پاسخ رهبر انقلاب به نامه اخیر رییس بنیاد مستضعفان در خصوص آماده سازی 6 موزه بزرگ و ارزشمند توسط بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این نامه به استحضار مقام معظم رهبری رسید و ایشان فرمودند حفظ و صیانت از موزه های متعلق به جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید سجادی افتتاح موزه سردار آسمانی و هنر ایران

سعید سجادی افتتاح موزه سردار آسمانی و هنر ایران