مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-28سياسي

ضرورت تامین زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر قم


استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر قم به صورت الکترونیکی گفت: باتوجه به برگزاری الکتورنیکی انتخابات شوراها تامین زیرساخت ها در این راستا بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر یکشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به برگزاری چندین دوره انتخابات در سال های پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: بهره گیری از تجربیات انتخابات گذشته در راستای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر قم به صورت الکترونیکی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت کاملاً مکانیزه برگزار خواهد شد که تأمین زیرساخت ها در این راستا از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به زمانبندی فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: متولیان انتخابات بایستی به قوانین و تقویم انتخاباتی اشراف کامل داشته باشند و کارهای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی افزود: در دوره ی پیش رو، سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستاها را به صورت همزمان برگزار می کنیم که نیازمند آمادگی بیشتر مسئولان ستاد انتخابات استان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر قم

ضرورت تامین زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر قم