مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-28سياسي

جایگاه مناسب استان قزوین در حوزه مدیریت نرم افزار شاد در کشور


معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: مدیریت آموزش و پرورش در شبکه شاد هم قابل تحسین و استان قزوین در بخش مدیریت فضای شاد در سطح کشور جزو استان های برتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر منوچهر حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شوراهای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قزوین اظهار کرد: آموزش و پرورش کلیدی ترین دستگاه فرهنگی کشور است و تشکیل این شورا به تسهیل اقدامات این دستگاه فرهنگی در سطح استان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اذعان کرد: برنامه ریزی خوب و مناسب در شورای آموزش و پرورش به جهت اهمیت این دستگاه در حوزه فرهنگ و اجتماع می تواند برای یک نسل مؤثر باشد.

وی افزود: با توجه به گستردگی سطح آموزش و پرورش و میزان فعالیت های کثیر این مجموعه می توان گفت که ما در استان قزوین دارای یک انسجام مدیریتی هستیم و در این حوزه هیچ گونه خلع مدیریتی نداریم.

این مسئول ابراز کرد: ارتباط مؤثری که بین آموزش و پرورش استان قزوین و سایر دستگاه های اجرایی وجود داشت باعث شد تا ثمرات کثیری از این ارتباط حاصل گردد.

وی گفت: مدیریت آموزش و پرورش در شبکه شاد هم قابل تحسین است چنانچه که استان قزوین در بخش مدیریت فضای شاد در سطح کشور جزو استان های برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مناسب استان قزوین در حوزه مدیریت نرم افزار شاد در کشور

جایگاه مناسب استان قزوین در حوزه مدیریت نرم افزار شاد در کشور