مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-28سياسي

بیش از 500 فعال دانش بنیان و خلاق در «نشان ایرانی 2 ایران ساخت» مشارکت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ با مشارکت بیش از 528 شرکت دانش بنیان، شرکت خلاق، واحد فناور و مخترع از طرح نشان ایرانی 2 ایران ساخت، - بیش از 500 فعال دانش بنیان و خلاق در نشان ایرانی 2 ایران ساخت مشارکت کردند کسب وکار های دانش بنیان و خلاق از طرح نشان ایرانی 2 ایران ساخت که با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان آغاز شد، استقبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ با مشارکت بیش از 528 شرکت دانش بنیان، شرکت خلاق، واحد فناور و مخترع از طرح نشان ایرانی 2 ایران ساخت، حدود 200 واجد شرایط این طرح توانستند، دستاورد های فناورانه و نوآورانه خود را بر بستر رسانه جام جم معرفی کنند.

حمایت رسانه ای از شرکت های دانش بنیان و خلاقطرح نشان ایرانی 2 ایران ساخت با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، از 5 بهمن ماه سال جاری با همکاری مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم آغاز شد، تا شرکت های دانش بنیان، خلاق، نوآور و همچنین مخترعین بر بستر رسانه بتوانند توانمندی هایشان را معرفی و ترویج کنند.

طرح نشان ایرانی 2 ایران ساخت، طیف گسترده ای از فعالان کسب و کار های دانش بنیان، تیم های جوان و خلاق را که با سرمایه های حداقلی کار می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 فعال دانش بنیان و خلاق در «نشان ایرانی 2 ایران ساخت» مشارکت کردند

بیش از 500 فعال دانش بنیان و خلاق در «نشان ایرانی 2 ایران ساخت» مشارکت کردند