مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-28اقتصادي

حمایت فرهنگی از جیب ذی نفعان وزرات رفاه!


روابط عمومی وزارت کار در اقدامی عجیب هزار نسخه نوروزی از مجله بخارا را برای توزیع هدایا خریداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد شمس مدیر روابط عمومی وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی در پستی توییتری از خرید هزار نسخه از مجله بخارا خبر داد.

وی در این پست نوشته است: به پاس همه زحماتی که علی دهباشی در این سال ها برای فعالیت نشریه بخارا کشیده است و برای تشکر از علی دهباشی اقدام به خرید هزار نسخه از این نشریه کرده ایم.

این اقدام هرچند منجر به روشن ماندن چراغ یک نشریه خواهد بود اما باید از مسئولین وزارت رفاه پرسید معیار انتخاب نشریه بخارا چه بوده است.

باید از مدیران وزارت رفاه پرسید که چرا سال های قبل دست به چنین کاری نزده اند و اصلاً چه معیاری برای انتخاب این نشریه داشته اند؛ ارتباطی بین سردبیر این نشریه و مسئولان وزارت رفاه وجود دارد یا صرفاً یک اقدام برای حمایت از نشریات است؟ ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از نشریات و روزنامه ها در یک سال گذشته به دلیل بیماری کرونا و گرانی کاغذ با مشکلات متعددی روبرو شدند.

وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی حامی افراد کم بضاعت در جامعه است و وظیفه اش این است که در تنگدستی حامی افراد باشد، سوال اینجاست که خرید هزار نسخه از یک نشریه که قیمت آن چیزی حدود 50 هزار تومان است صرفاً برای تشکر از زحمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فرهنگی از جیب ذی نفعان وزرات رفاه!

حمایت فرهنگی از جیب ذی نفعان وزرات رفاه!