مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-28اقتصادي

برای تکمیل مترو پایتخت200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تکمیل مترو تهران 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با روند کنونی بیست سال طول می کشد تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بررسی تبصره های بودجه در نوبت بعد از ظهر دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورا شهر بانو امانی پیشنهادی در خصوص تبصره 4 و در راستای نهادینه کردن بحث تی او دی ارائه داد و گفت: در این تبصره پیشنهاد ما اضافه کردم صدور پروانه و گواهی و در نظر گرفتن ایستگاه های بی آر تی و شعاع 300 متری است.

وی ادامه داد: شورا در دوره پنجم به درستی توجه به تی او دی را مد نظر قرار داد و اگر این امر نهادینه و اجرایی می شد ما می توانستیم از درآمد این بخش در خصوص توسعه تجهیزات حمل و نقل استفاده کنیم و امروز خیلی روان تر ناوگان حمل و نقل عمومی حرکت می کرد و در شرایط کرونایی به کار می آمد.

علیخانی نیز در این خصوص گفت: اگر قرار باشد درآمدهای در شعاع 300 متری در خصوص ایستگاه های حمل و نقل عمومی جدی گرفته نشود نوشتن این برنامه چه فایده ای دارد و امروز هم چیزی قرار نیست از جایی کم شود.

وی افزود: منتهی نکاتی که اضافه شده بحث بی ار تی و گواهی را اضافه کردند.

به نظر من اگر شورا مصمم است باید طرح تفصیلی اصلاح شود تا نهایتاً بتوانیم توسعه حمل و نقل عمومی از طریق همین منابع تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل مترو پایتخت200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای تکمیل مترو پایتخت200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است