مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-28اقتصادي

زهرایی: با طرح های بسیج سازندگی 107 هزار فرصت شغلی ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد زهرایی در حاشیه نخستین هم اندیشی بسیج سازندگی با اصحاب رسانه تحت عنوان سومین ره نشان گروه های جهادی، - رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: با اجرای طرح های جهاد سازندگی و طرح های اشتغالزایی صندوق های قرض الحسنه مردمی و با کمک بسیج اقشار، امسال 107 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد زهرایی در حاشیه نخستین هم اندیشی بسیج سازندگی با اصحاب رسانه تحت عنوان سومین ره نشان گروه های جهادی، در مورد اقداماتی که برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی توسط بسیج سازندگی انجام شده است، گفت: امسال با کمک بسیج اقشار، همچنین با همکاری طرح های جهادی و جهادگران و نیز طرح های صندوق های قرض الحسنه خرد و مردمی 107 هزار فرصت شغلی ایجاد و یا تثبیت شده است.

وی گفت: برخی از این فرصت های شغلی، اشتغال جدید و و بخشی هم اشتغال ایجادی است که با کمک تسهیلات و طرح های جهادی به تثبیت و ماندگاری شغل کمک شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 42 هزار گروه جهادی در کشور فعالیت دارند، گفت: همچنین بیش از 24 هزار صندوق قرض الحسنه و اشتغالزا در کشور ایجاد شده است که منابع این صندوق ها با طرح های جهادی پیوند خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرایی: با طرح های بسیج سازندگی 107 هزار فرصت شغلی ایجاد شد

زهرایی: با طرح های بسیج سازندگی 107 هزار فرصت شغلی ایجاد شد