مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-28اقتصادي

بهره مندی 1011 روستای کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در حال حاضر یک هزار و 11 روستای دارای سکنه در سطح استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.

- محمدحسین محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از یک هزار و 677 روستای دارای سکنه در کردستان، یک هزار و 542 روستا دارای شبکه لوله کشی آب هستند که از این تعداد یک هزار و 11 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

وی افزود: جمعیت روستایی برخوردار از آب سالم در کردستان در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ، 70 درصد بود که اکنون به 78 درصد افزایش یافته و نشان از رشدی 8 درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با بیان اینکه تعداد مشترکان روستایی آب و فاضلاب کردستان تا پایان سال گذشته 129 هزار و 29 مشترک ثبت شده است، ادامه داد: در حال حاضر ساکنان 135 روستای استان فاقد تاسیسات لوله کشی و هر گونه خطوط و تجهیزات آب و فاضلاب هستند که شامل 8 درصد روستاهای استان می شود.

تامین آب 94 روستای کردستان با تانکر محمدی یادآور شد: در حوزه آب و فاضلاب کارهای سیار توسط شرکت آبفا تامین با تانکر در دسترس مردم قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به شاخص بهره مندی روستاهای استان از دفع بهداشتی فاضلاب اشاره کرد و با بیان اینکه این شاخص 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1011 روستای کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب

بهره مندی 1011 روستای کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب