مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-28سياسي

هفته هرمزگان باید مطلوب و شایسته برگزار شود


معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد هماهنگی هفته هرمزگان که قرار است 5 تا 12 اردیبهشت ماه برگزار شود، گفت: هفته هرمزگان فرصتی برای شناساندن هویت و منزلت مردم هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مطلوب و شایسته این هفته هرمزگان افزود : مهمترین هدف از برگزاری این هفته معرفی همه جانبه ظرفیت ها، استعدادها و به ویژه منش بزرگوارانه و عزت مندانه مردم استان در سطح ملی است.

وی به اولویت های برنامه های این هفته اشاره کرد و بیان داشت: معرفی شهدا، ایثارگران و به ویژه شهدای سلامت، نخبگان، اندیشمندان عرصه های فرهنگی، هنری، تجارت، اقتصاد، سیاست، اجتماعی، معرفی خیران، مناطق گردشگری، حوزه های علمیه و دانشگاه ها و .

از مهمترین محورهای برنامه های هفته هرمزگان است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: برنامه ها باید در دو سطح استانی و ملی برنامه ریزی شود و در این راستا باید از همه ظرفیت های رسانه ای به ویژه صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی استفاده شود.

رئوفی به اهمیت تبلیغات گسترده این رویداد اشاره و اظهار داشت : با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم و فاصله نزدیک آن با این رویداد مهم باید با تبلیغات گسترده، شور و نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته هرمزگان باید مطلوب و شایسته برگزار شود

هفته هرمزگان باید مطلوب و شایسته برگزار شود