مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-28اقتصادي

آیا شهرک جوانان تبریز روی گسل احداث می شود؟


استاندار آذربایجان شرقی بر بازنگری در طرح احداث شهرک جوانان تبریز به منظور رفع نگرانی ها درخصوص رعایت حریم گسل در این شهرک تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه شورای مسکن استان، بر بازنگری در طرح احداث شهرک جوانان تبریز به منظور رفع نگرانی ها درخصوص رعایت حریم گسل در این شهرک تأکید کرد و  اظهار داشت: این شهرک برای جابه جایی ساکنان بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی شهر تبریز احداث می شود و همه جوانب ایمنی در آن باید در نظر گرفته شود.

وی  با اشاره به ضرورت جابه جایی 148 هکتار از بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در تبریز، اظهار داشت: شهرک جوانان به مساحت 132 هکتار، یکی از طرح هایی است که به این منظور اجرا می شود و ظرفیت احداث 3 هزار و 500 واحد مسکونی را در مرحله اول خواهد داشت.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه طرح احداث این شهرک نباید جای هیچ گونه نگرانی از نظر ایمنی داشته باشد، افزود: با وجود مطالعات و کار کارشناسی دقیق در تدوین طرح احداث این شهرک و تصویب آن در شورای عالی شهرسازی، بازنگری در این طرح به منظور رفع نگرانی های موجود ضروری است.

در این جلسه موضوع رعایت حریم گسل در طرح احداث شهرک جوانان تبریز پس از توضیحات مدیر بخش زلزله و رانش زمین مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی و همچنین شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شهرک جوانان تبریز روی گسل احداث می شود؟

آیا شهرک جوانان تبریز روی گسل احداث می شود؟