مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-28اقتصادي

وزیر صمت: امضاهای طلایی را حذف می کنیم


وزیر صنعت، معدن و تجارت مبارزه با رانت خواری، حذف امضاهای طلایی و مجوز فروشی ها را از جمله سیاست وزارت صنعت عنوان کرد و گفت: حرکت در این مسیر هزینه هایی را به دنبال دارد اما عزم خود را برای حذف امضاهای طلایی و مبارزه با رانت خواری جزم کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، علیرضا رزم حسینی در نشست با فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، تسهیل فرآیندها و روان سازی مسیر صادرات و واردات را از اولویت های وزارت صنعت دانست و افزود: روان سازی صادرات و واردات با تعاملی که با بانک مرکزی داریم در حال انجام است، استفاده از ارز متقاضی و یا فروش ارز در سامانه نیما برای ایفای تعهدات ارزی در همین راستا است.

تسهیل فرایندهای صادراتی با ابلاغیه های ستاد اقتصادی دولت وی همچنین تصریح کرد: ابلاغیه های جدید صادراتی ستاد اقتصادی دولت نیز این روند را تسهیل کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مبارزه با رانت خواری، حذف امضاهای طلایی و مجوز فروشی ها را دیگر سیاست این وزارتخانه عنوان کرد و افزود : حرکت در این مسیر هزینه هایی را به دنبال دارد اما عزم خود را برای حذف امضاهای طلایی و مبارزه با رانت خواری جزم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: امضاهای طلایی را حذف می کنیم

وزیر صمت: امضاهای طلایی را حذف می کنیم