مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-28اقتصادي

صنعت و معدن در فارس باید بروزرسانی شود


بروزرسانی صنعت و معدن در فارس در راستای جلوگیری از خام فروش و اتلاف منابع حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: هر زمینی بر اساس نوع کاربری قیمت گذاری خواهد شد و بر همین اساس نیز نسبت به خرید این زمین ها اقدام شده و عملیات اجرایی در زمین های مورد نیاز طرح ها آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اگر سالی بر اساس ملاک های رهبری نامگذاری شده است دستگاه های اجرایی باید به گونه ای فعالیت کنند که اهداف تعیین شده توسط رهبری محقق شود و نباید بروکراسی اداری عاملی برای تأخیر در روند اجرایی طرح ها شود.

استاندار فارس ادامه داد: در حوزه عمرانی استان فارس با دارا بودن 257 میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی جایگاه خوبی در کشور داشته است و 82 میلیارد تومان اعتباری است که پس از تلاش دستگاه های اجرایی باید به استان اختصاص یابد.

او ادامه داد: نباید یارانه دولتی اختصاص یافته به فارس با احتمال مدیران از بین رود بلکه باید تلاش ها به گونه ای باشد که کمک های فنی و یارانه ای به فارس اختصاص یابد.

استاندار فارس تاکید کرد: واحدهای تولیدی برخی دارای مشکل بیمه ای و اقتصادی و غیره بوده اند و کارگروهی برای رفع مشکلات موجود این گونه واحدها در نظر گرفته شده و تلاش هایی که در کارگروه رفع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت و معدن در فارس باید بروزرسانی شود

صنعت و معدن در فارس باید بروزرسانی شود