مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-28پزشكي

کودک آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک آزاردیده ای که مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهرستان از ناحیه پا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک آزاردیده ای که مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهرستان از ناحیه پا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر محمد باقرزاده در گفت وگو با ایسنا افزود: در این عمل جراحی انگشت کوچک راست این کودک به علت جراحت شدید قطع شد و این کودک به لحاظ وضعیت جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بخش هایی از پای این کودک که بر اثر شکنجه پدر دچار جراحت شده بود نیز بعد از انجام فیزیوتراپی های منظم بهبود یافته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این کودک آزاردیده همچنین دچار پرخاشگری و بی قرار شده بود که با ارائه خدمات روانپزشکی شرایط روحی وی بهبود پیدا کرده است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز پیش از خبر داده بود این کودک 9 ساله که از سوی پدر و نامادری مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود برای طی مراحل درمان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت

کودک آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت