مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-28اقتصادي

خودروی ارزان قیمت باید باکیفیت باشد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید خودروی ارزان قیمت باید دارای آپشن های روز دنیا مانند مقاومت بدنه، مصرف سوخت کم و.

باشد و تولید خودرویی با این ویژگی ها مشروط بر اینکه قیمت آن کمتر از پراید و تیبا باشد، - الهویردی دهقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره برنامه ایران خودرو برای تولید خودروی ارزان قیمت، گفت: هرچند تولید خودروی ارزان قیمت یکی از ضرورت های کشور است اما این خودرو باید از کیفیت مناسب و به روز نیز برخوردار باشد این در حالی است که دنا که آخرین محصول ایران خودرو است با قیمت کنونی هم، هنوز نتوانسته استانداردهای روز دنیا را اخذ کند و مصرف بنزین آن بالا است.

خودروی ارزان قیمت باید باکیفیت باشد نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروی ارزان قیمت باید دارای آپشن های روز دنیا مانند مقاومت بدنه، مصرف سوخت کم و.

باشد و تولید خودرویی با این ویژگی ها مشروط بر اینکه قیمت آن کمتر از پراید و تیبا باشد، با روش ها و قیمت گذاری کنونی ممکن نیست.

وی با انتقاد از اینکه علیرغم توقف خط تولید پراید اما این خودرو در بازار گران است، اضافه کرد: حال این سوال ایجاد می شود که خودروسازان درصدد تولید چه خودرویی هستند که از پراید ارزان تر و کاراتر و با کیفیت تر باشد؟ با سازوکار کنونی نمی توان به تحقق این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی ارزان قیمت باید باکیفیت باشد

خودروی ارزان قیمت باید باکیفیت باشد