مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-28سياسي

امیر دریادار سیاری:توان دفاعی جمهوری اسلامی در جهان قابل محاسبه است


معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر لزوم پژوهش در حوزه آینده شناسی تهدیدات، گفت: تنها راه مقابله با تهدیدات آینده تکیه بر دانش است و اینکه بتوانیم تجهیزات مورد نیاز آینده را خودمان تولید کنیم و ریشه آن در دانشگاه هاست.

- معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر لزوم پژوهش در حوزه آینده شناسی تهدیدات، گفت: تنها راه مقابله با تهدیدات آینده تکیه بر دانش است و اینکه بتوانیم تجهیزات مورد نیاز آینده را خودمان تولید کنیم و ریشه آن در دانشگاه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه های افسری آجا که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: انجام اینگونه مسابقات و المپیادهای علمی یک حرکت انگیزه بخش و نشاط آمیز را در دانشگاه ها ایجاد کرده که قابل تقدیر و ستودنی است.

امیر سیاری خطاب به دانشجویان حاضر در همایش گفت: آماده باشید و خود را به علوم روز مجهز کنید؛ چرا که آینده ارتش را شما تأمین خواهید کرد.

وی میزان مشارکت دانشجویان را در اینگونه برنامه ها مهم دانست و افزود: یکی از کارهایی که ما در قرارگاه جهاد علمی ارتش مورد توجه قرار می دهیم، میزان مشارکت دانشجویان در انجام فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دریادار سیاری:توان دفاعی جمهوری اسلامی در جهان قابل محاسبه است

امیر دریادار سیاری:توان دفاعی جمهوری اسلامی در جهان قابل محاسبه است